Scroll to top
Vi installerar, servar & säljer reservdelar till storköksutrustning.
Nav
Vi installerar, servar & säljer reservdelar till storköksutrustning.
Inloggning Reservdelsdatabasen

Våra öppettider

Måndag - Torsdag: 7 - 16
Fredag: 7 - 14:30

Telefon: 08 514 936 60
Fax: 08 514 936 77

Lediga Tjänster

Order-, marknads-, och ekonomiadministratör

Om dig

Vi söker en glad, ansvarstagande och självgående kollega som är van att prata med kunder. Du är strukturerad i ditt arbetssätt, är en lagspelare och vill utvecklas tillsammans med företaget. Det är en fördel om du haft liknande arbetsuppgifter och trivs med dessa. Erfarenhet från Storkök/industrikök, storköksutrustning och/eller restaurangverksamhet är den fördel.

Dina arbetsuppgifter

Tjänsten innefattar tre huvudsakliga arbetsområden, vilka är Ordermottagning/kundadministration, kontorsadministration, samt ekonomiadministration. Ansvar och arbetsuppgifterna innefattar bl.a. – Ordermottagning och kundservice. – Löpande fakturering och förekommande ekonomiadministration. – Behjälplig inköps-, och ekonomiansvarig vid månadsavstämning. – Assistera VD och försäljningsansvarig administrativt. – Ombesörja och administrera ram-avtalskunder. – Medverka i bolagets marknadskommunikation till kunder och samarbetspartners. – Bevaka företagets kostnadsstruktur och proaktivt arbeta för förbättringar i bolagets affärs-, och ekonomifunktioner. – Daglig förekommande kontorsadministration, såsom svara i telefon, övriga administrativa frågor, assistera VD/service chef eller annan personal vid behov.

Din profil

Utbildning, Krav

  • Gymnasial utbildning

Kompetenser, Meriterande

  • Ekonomiadministration
  • Faktureringsvana
  • Marknadsföring/marknadskommunikation
  • Ordermottagning
  • Försäljningsvana, telefonförsäljning
  • Storkök
  • Restaurangprodukter
  • Kundanalys

Språk, Meriterande

  • Engelska

Arbetslivserfarenhet, Meriterande

  • Ordermottagare, 2-4 års erfarenhet
  • Ekonomiassistent, 5 års erfarenhet eller mer
  • Administrativ assistent, 5 års erfarenhet eller mer
  • Marknadsassistent, 2-4 års erfarenhet

Varaktighet/Arbetstid:
Tillsvidare/Heltid
Tjänsterna är planerade att tillsättas omgående och tjänsterna är på heltid och tillsvidare efter provtjänstgöring.

Lön:
Service Partners RMS tillhandahåller fast månadslön, tilläggspension, friskvårdsbidrag.

Ansökan:
Sista ansökningsdag: 22 december 2017
Ansök omgående! Helst med CV och personligt brev. Intervjuer kommer genomföras löpande och tjänsterna är planerade att tillsättas omgående.
Ange referens: order/administration
Vi tar emot ansökan via e-post:
info@servicepartner-rms.se

Arbetsgivare:
SERVICE PARTNERS RMS AKTIEBOLAG

Postadress:
SERVICE PARTNERS RMS AKTIEBOLAG
BOX 26
171 11 SOLNA

Besöksadress:
GELBGJUTAREVÄGEN 4-6
171 48 SOLNA

Telefon:
08-51493660